5 September

Det var ett tagsen jag skrev här...

Det kanske är dags att ta tag i det igen. Just nu sitter jag på ett Scandic Hotel i Gävle.

Har precis kollat idol och jag kan säga att jag är för första gången på väldigt länge imponerad på mycket länge.

Idol har stått väldigt högt på min skitlista det har varit så orimligt låg nivå och så fruktansvärt patetiskt dåligt så man många gånger velat slänga ut bruken man har i vardags rummet… MEN och det är ett stort MEN i år så är det sjukt underhållande, det var längesen man blev så glad av ett tv program. Härligt!!!

Även om Alexander Bar eller va han heter är lite hård, men en del kan inte sjunga och då måste dom få reda på det men man behöver inte vara elak, men dom har höjt nivån ganska så rejält och man börjar få hop för mänskligheten igen, sen att det är 400 reklam pauser kan man ju inte göra något åt tyvärr men man kan ju inte få allt här i livet.

I morgon ska Maxi Gävle och Maxi Sandviken och några butiker till få sig ett besök av Markus Odin Johansson!

Hoppas att jag kan blogga lite oftare nu, för det är ju faktiskt riktigt roligt!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0