27 September

Hej svejs!

Nu sitter jag på ett Scandic Hotell i Bollnäs av alla ställen på jorden, men det är faktiskt jätte fint här uppe, var ute o sprang en vid varpen det är en sjö av ett slag skulle jag tro. I morgon ska jag till Söderhamn och sen ska jag vara här i Bollnäs så det blir en natt till på Scandic Bollnäs… så om du har vägarna förbi så säg gärna till. I morgon ska jag nog leta upp en frisör också jag måste nämligen klippa mig, börjar få en svamp på huvuden…

Ska jag berätta va jag gjorde i helgen?

Helgen var nästan helt alkoholfri det var skönt, fredagen tillbringades hemma hos Maries äldre bror och hans flickvän där vi fick tre rätters och jag fick en lite förtidig födelsedagspresent, eftersom dom två inte kan komma på min och fars 25+60 års fest. Maten va hur god som helst och det var med tunga steg jag och Marie fick springa till bussen som förövrigt var helt full av ryssar, sen byte vi till spårvagn ihop om det skulle bli bättre men då var det massa skrikande barnungar (14år) på spårvagnen och det var ett jävlah liv på ren svenska.



Lördagen var lite av en städdag…

Jag rensade i lådor och garderober och källarförråd, fy fan va grejer man har helt i onödan, man kan lätt slänga eller sälja utan att överdriva 40% av det man äger för man använder det fan aldrig. Det var också premiär för vårat innebandy lag, vi vann med 3-0 men det berodde till stor del av att dom vi skulle möta aldrig dök upp.

Lördagskvällen avslutades med lite kortspel hemma och Erik och Tesan tillsammans med Boman, sen åkte jag och hämtade Maggan som slutade 21:45 på maxi.

Söndagen tog jag det väldigt lugnt var på IFK-Häcken men det är ingen match som jag kommer gå närmare in på eftersom man bara blir förbannad. Dom lyckades inte ens vinna trots att min kära far fyllde 60 och allt..



Nu ska jag kolla på Idol tänkte jag…

Mvh Macke    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0