18 September

HERREGUD?

Helt otroligt!!! Vilken fotbollsmatch jag och mina kära vänner precis har sett, Man United – Chelsea 3-1. Två ”offside” mål och en helt otrolig miss från Torres, en missad straff av Wayne, det är en av dom roligaste förlust matcherna jag någonsin har sett. Men vi hade en otrolig offensiv hela matchen skapade många chanser och jag lovar att vi kommer vinna när flickorna från Manchester kommer till engelska huvudstad.

Det var roligt att se att Torres så pigg och alert och han kommer sakta men jävligt säkert tillbaka!!!

Helgen i övrigt har varit riktigt trevlig, i fredags var det spelkväll här hemma med Licari, Boman och Benny och igår så var gossarna på Hugo och svängde dom lurviga. En kanon kväll igår va det men idag är man lite små sliten ska jag i ärlighetens namn säga!

I morgon ska jag till Helsingborg och hämta min Volvo V60 det ska bli mysigt! Snart dags att sova ska se på lite fotboll till för en sak måste är viktigt:



VI VINNER TILLSAMMANS OCH VI FÖRLORAR TILLSAMMANS!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0