11 September

Hej!

Igår va jag o Boman på Vasa! Sjukt oväntat, vi satt här och kollade på fotboll tillsammans som så många gånger förr… När Boman kom så hade han på sig en skjorta, så redan där så tänkte jag att jaha då blir det mer än att sitta här o kolla på fotboll så det gick inte lång stund innan Boman hade en Whiskey i en handen och en öl i andra.  Själv tog jag en pilsner och en konjak, eftermiddagen blev kväll, jag svängde ihop en kycklinggryta som min kära flickvän har lät mig receptet på sen drog vi på en spelkväll hos några av Bomans polare…

Efter det blev de som sagt Vasa… jag hade jätte roligt men Boman hade inte så kul, vi spelade lite Black Jack men Bo kände sig lite off så han drog hem tidigare, jag vinglade omkring lite på Vasa helt själv sen kom jag på den briljanta iden att dra till Hugo så de gjorde jag!!! Där träffande jag Håkansson, Benth och Hurra det blev ett riktigt ös så vid två tiden var man precis sådär lagom packad så då satte jag mig i en taxi och åkte hem!

Vaknade upp med lätt huvudvärk och ganska så törstig men Ingen större fara, idag ska grabbarna åka ut till Rakad med smörgåstårta och grejer han vet inte om något men det känns som att det är ganska ofarligt att skriva det här eftersom min blogg har varit inaktiv i några månader…

Efter smörgåstårtan ute hos Rakad ska jag till Karlstad och träffa min underbara flickvän, det är mer än en vecka vi sågs så det ska bli sjukt mysigt!!!

Idag är det också 10 år sen två plan flög in i två torn i USA och 3000 människor dog men jag tyckte inte att det är så stor grej hundratusentals människor dör i svält varje år… men när två plan krockar med hus då blir hela världen förändrad och alla börjar hata islam och muslimerna… det är inget jag kan ändra på med mitt lilla blogg inlägg men kan vi inte bara hata mindre och älska mer?

Har full respekt för dom som dog! RIP! Det är en dag vi aldrig glömmer!
Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Falk

Jodå Maaaaaaaaaaakkuuuuuuuss, jag tror du kan förändra världen!

2011-09-13 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0