20 Oktober

Hej Hej!

Jaha, nu har man blivit 25 år också. Jag gillar egentligen inte att fylla år, men den här gången var det helt underbart. Jag och min pappa (som fyllde 60) hade en gemensam fest på Asken. Och jag känner att ord som jätte, super, mega, extremt lyckat inte riktigt räcker till. Det var helt sjukt underbart, vilken fest jag kan inte med ord beskriva hur roligt jag hade. Vill även passa på att tacka alla som var där och tacka för alla fina presenter! Jag är helt överväldigad.

Men det här med att bli äldre då? Hur är de?

När man är mellan 20 och 25 kan man skylla på sin oerfarenhet och att man fortfarande är vuxen, men när man är mellan 25 och 30 då kommer man inte undan med någonting. Helt plötsligt har det blivit allvar, man har fem år kvar till 30 och nu ska man ha ett bra jobb, ett fint ställe att bo på, en vacker fru och helst två barn och det tredje på väg. Jag känner att det kan bli lite körigt att hinna med det innan 30, en gång i tiden sa jag att jag skulle vara gift och ha barn när jag är 25 men jag skjuter upp det lite, men jag sätter ingen tid på det, det får helt enkelt komma som det kommer.

Lite bilder från festen kommer senare!

Mvh Macke   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bloggar igen! Kul att läsa! Kram /mamma

2011-11-10 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0