5 Mars

Heeeeeeeej

Nu ar jag o Marie kvar sjalva har i Sydney! Mamma och Pappa akte igar, det var ett trakigt avsked med lite tarar men vi ses snart igen! Jag och Marie bor pa ett hotell nu nara centrum, vi har pool och grejer sa det kan inte bli battre. Nu ar vi nere pa stan for lite shopping eftersom det ar lite mulet, men dom har sagt att det ska bli battre framat dagen sa jag hoppas pa att vi kan ta eftermiddagen och ligga vid poolen.

Ikvall ar vi jatte sugna pa en filmkvall och bara ligga inne pa hotellrummet och ata chips och chilla!
Det ar bara tio dagar kvar tills mamma fyller ar kanns lite synd att jag missar hennes 37 ars dagen... men sa ar livet. I morgon har vi inte nagra planer an, vi maste kolla vadret men vi ska flytta till ett lagenhetshotell!!! Laga vara egen mat det ska bli sjujkt harligt jag ar jatte sugen pa TACO!!!!!

5 Mars idag, det betyder att det bara ar typ 25 dagar kvar tills jag ar hemma i Sverige igen! Kanns verkligen som man har varit borta lange nu. Det ar evigheters sen man sag er dar hemma!!!

Hoppas allt ar bra dar hemma!!!
Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack underbara ni for harliga semesterdagar. Jag lovar att jag klarar att fira min fodelsedag utan dig!!! Det kanns mycket viktigare att fira din hemkomst. Tusen kramar och pussar fran pappa och mig. Krama Marie

2011-03-05 @ 13:46:12
Postat av: Lennart Fredriksson

Hej Markus och Mari!

Här kommer en hälsning från Bankeryd.

Nu när mamma (Harriet) fyller 37 år så får du tänka på att hon är i en känslig ålder och behöver ditt stöd, så det vore väl bra om du kom hem och tog hand om henne på hennes stora dag.

Och så en "Varning" Om du är ute och kör bil så se upp för älgar. Sen varnar jag dig också nu när Mari åker hem att se upp för "Pumor med röda naglar"

Med hälsning från

ett soligt Bankeryd

Hälsning

Fredrik och Gunnel

2011-03-05 @ 18:48:48
URL: http://markusodin.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej era underbara små turturduvor!

Jag tänkte mest säga att jag saknar er..

Hoppas ni har det topp tillsammans:)

2011-03-06 @ 16:15:21
URL: http://angelicadahlman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0