20 Mars

Heeeeeeej!

Nu ar jag pa en tripp mellan Sydney och Melbourne.. just nu ar jag i Canberra igar var vi pa ett jatte stort krigs museum! Och idag ska vi aka och kolla pa parlamentet och lara oss lite mer om Australiens historia! I morgon ska vi lamna Canberra bakom oss och fortasta mot bergen.

Vi ska faktiskt bestiga Australiens hogsta berg Mt Kosciuszko heter det! Ska bli lite coolt faktiskt, men det ar bara 2228 meter hogt sa det ar ju inte Mount everest precis! Men da har jag ju bestigt Australiens och Sveriges hogsta berg sa det ar ju allt nagot att skryta med, kanske finns en lite bergsklattrare i mig anda! haha!

Det ar Sondagmorgon har nu och vi kommer vara i Melbourne pa Fredagkvall... Annelis fodelsedag o allt!!! Undra vad jag ska hitta pa for tokigheter pa hennes fodelsedag... kanske hoppa bundy jump! haha!

Ju narmre bergen vi kommer ju samre kommer motagningen pa mobilen bli har dom sagt sa jag kanske far ringa en snabbis i morgon for sen blir det nog radioskugga i 2-3 dagar men da vet ni varfor dar hemma!!!

Tanker pa er o snaknar er!!!!
Inte langt kvar nu!!!

Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej bror!!



Vilka äventyr du få vara med om....

Men på min födelsedag tycker jag nog att du skall hålla dig på marken och inte utsätta dig för sådan farligheten:).



Skynda dig hem nu för nu längtar jag efter dig som bara den.



Jo det här du sa om att inte förändra som mycket i Fredriks Lägenhet det gick sådär;)

PUUUSSSS OCH KRRRAAMMM

2011-03-20 @ 10:00:43
Postat av: Mamma

Jag håller helt och hållet med min kloka och enastående dotter: "Håll dig på marken". Det är tillräckligt spännande med att bara ha dig på andra sidan jordklotet. Vi räknar dagarna nu. Det är faktiskt bara 11 dagar kvar tills vi möter dig. Det ska bli helt underbart!!!

2011-03-20 @ 16:24:14
Postat av: KUNG LULEÅ!!

LLLLLLLUUUUUUUUULLLLLLLLEEEEEEEEEEÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

2011-03-20 @ 20:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0