13 Mars

Heeeeej!

Idag ar det bara tva dagar kvar tills mamma fyller ar... hade ju varit en fin present att komma hem pa hennes fodelsedag kan man tycka.... men tyvarr mamma du far vanta tills den forsta april innan du far en grattis kram! Idag har jag varit pa Manly, helt sjukt harligt vagorna var ganska stora idag sa jag badade mest hela tiden, jag trodde inte att jag hade brannt mig, men sen gick jag och pissa och sag mig sjalv i en spegel och jag tror det kommer kannas ikvall nar jag ska sova.
I morgon ar det redan Mandag igen, gud va tiden gar, det ar svart att tanka sig att sist man var pa Manly da var jag dar med Marie och gangen innan det sa var aven Mamma och Pappa med, och nu ar alla dom hemma i Sverige igen!

Ikvall ska jag ata Thaimat pa ett jatte mysigt Thai stalle som jag och Maggan hittade nar vi var har, det ligger inte alls langt ifran dar jag bor sa det passar kanon nu pa vagen hem till hotellet.

Jag somnade pa stranden innan, men jag kanner mig helt dasig, havet och solen tar ut sin ratt! Kommer formodligen sova som ett litet barn ikvall!

Hoppas pa bra vader i morgon!

Mvh Macke



Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud vad jag blir avundsjuk. Jag vill också vara vid Manly beach. Kramar

2011-03-13 @ 08:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0