12 Mars

Heeej svejs!

Idag har jag varit i Blue Mountins!
Jag blev hamtad vi klockan 8 pa morgen sen var det typ 1 och en halv timmes buss akande, somnade som ett litet barn... men val framme fick vi se en magisk utsikt och jag har ett kort pa mig nar jag sitter ganska langt ute pa kanten pa berget (forlat mamma) men bilden ar riktigt cool, det var vart att offra livet for! Akte aven varldens tag och linbanan dar uppe i bergen! Efter Blue Moutins akte man bat langs med floden tillbaka in i stan. Sjukt vard tripp!

i morgon ar det sondag, da ska jag nog bara ta det lungt och ladda in for Ski Dive pa mandag hoppas vadret haller i sig!!! I morgon ska det bli sol sa jag kanske tar en bat tur yt till Manly och solar lite, det ar ju ganska sa najs dar.. synd bara att jag far ligga pa stranden sjalv denna gangen! Eller ifs jag traffade en tysk kille som heter David pa mitt hostel har i Sydney... vi bade pa samma hostel i Melbourne och snackade lite da... och sa springer jag pa honom har i Sydney igen... helt sjukt Australien kanske inte ar sa stort som alla sager... men nu maste jag sluta for det gungar fortfarande har trots att det ar en timme sen jag hoppade av farjan... maste nog ga en kvallspromenad!!!

Mindre an 3 veckor kvar tills jag kommer hem!!!
Langtar efter er alla! Ser fram emot att se alla igen!!!
Mvh Macke!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gunnel, Fredrik, Lennart, Pia och vi hälsar från Svärtinge. Igår var 3xLennart och fiskade på Glan. Några stycken abborrar blev resultatet. Tur att vi hade köpt lite Hälleflundra så att vi kunde äta oss mätta innan vi tjejer tittade på melodifestivalen. Allt är bara bra här hemma. Kramar

2011-03-13 @ 08:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0