10 Mars

Heeeeeeeej

Man har haft nagra trakiga avsked i sitt liv, men att lamna Marie pa Sydney`s flygplats idag var inget roligt! Om jag eller nagon annan ska gora en liknade resa har jag ett tips, om nagon eller nagra kommer ner och halsa pa dig... ak hem ihop for det blir ganska tomt! Men det kanns val extra tungt bara for att det ar forsta natten pa ett tag utan sallskap.... eller utan sallskap kanske ar fel ord efter som det bor 5 till i mitt rum! haha! Men ni forstar sakert vad jag menar!

Men jag ar jatte glad att Mamma, Pappa och Marie kom hit det var en riktig hojdpunkt i livert maste jag saga!!! Sen var det underbart att ha Marie har i nagra extra dagar! Hade varit jobbigt alla hade akt hem samtidigt!

Men nu ar det bara att se framat, jag har massa roliga saker inbokade det borjar faktiskt redan pa Sondag med nagot som heter Blue Mountins eller hur det stavas... det ska tydligen vara en riktigt hojdare! Jag vill bara komma in i Backpacker livet igen!
Nar man har varit hemifran i 60 dagar sa borjar man kanna att man saknar vardagen pa riktigt, man saknar jatte kostiga saker ha pa sig mossa, frysa nar man gar ut, handla mat osv.

I morgon ska det bli daligt vader, det ar precis som nar jag kom till Melbourne (det bara regnade i borjan) Men i morgon ska jag ner pa ett Museum, samma som Pappa och jag var pa nar dom var har, men eftersom vi "stressade" igenom det for vi skulle mota tva shoppomaner sa kan det vara vart att ga igenom det igen!

Hoppas ni fortsatter att folja min resa har pa bloggen och skriv garna det ar jatte kul att lasa!
Mvh Macke 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Förstår att det är tungt att lämna av familjen, bra att du har att göra...=) Att du säger att du längtar efter att frysa känns lite som ett hån för oss som går här hemma och huttrar haha... Men jag fattar vad du menar, tycker det är skönt att du saknar vardagen, den kommer ju tillbaka! Tack så mycket för kortet förresten! Njut nu av de sista dagarna down under! Va rädd om dig. Många kramar från Växjö

2011-03-10 @ 17:11:58
Postat av: Mamma

Det där med "shoppomaner", var det möjligen mig och Marie du menade???? Det handlade ju bara om ca 2 timmar den dan. Vänta du, du kan få följa med till Alicante i maj om du vill. Då ska du få se på shopping. Kram på dig så länge. Härligt att få "shatta" lite med dig i morse. Då känns du som lite närmare.

2011-03-10 @ 17:58:17
Postat av: Anneli

Hej Bror!!



Tänk att man kan sakna dig så mycket :). Men snart är du ju hemma... Jag sålde min lägenhet i tisdags så snart skall man bli sambo igen, redan 1 april faktiskt känner mig lite stressad. Ha det så bra nu sista veckorna, det kommer gå så fort:) Många pussar och kramar Fredrik hälsar till dig..

2011-03-10 @ 21:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0