1 Mars

Heeeeej

 

Nu sitter jag pa hotellet I Sydney! Vi har utsikt over hamnen och operahuset jatte fint! Resan borjar narma sig sitt slut for mamma och pappa men Marie ska stanna har en vecka till med mig I Sydney! Det ska bli super mysigt, fa lite egen tid har I Sydney! Vi ska forsoka hitta ett lagenhets boende eller nagot liknande! Hoppas!!!

 

I forr gar var vi ute och snorklade vi barreiarrevet eller hur det stavas, jag hoppas verkligen inte att jag har varit dar for sista gangen!!! Hur fint som helst! Sag bland annat Nemo fiskar och massa annat. Livet leker verkligen har pa andra sidan jorden!

 

I morgon ska vi aka en bat tur i hamnen och sen pa eftermiddagen blir det val shopping eller nagot liknande! Idag ar det 1 Mars och om exakt en manad borjar min hem resa men de tar jatte skont att Maggan stannar lite till..

 

Men jag har lite planer pa at aka bort till Perth dom sista tva veckorna for da har jag verkligen sett STORA delar av Australien men man vill ifs har nagot kvar tills nasta gang man kommer hit men det finns sa mycket att se I varje stad och varje by man aker forbi.

 

Dagarna I Port Douglas gick sjukt fort, vi har ju sagt att vi ska forsoka gora trakiga saker sa tiden skulle ga lite sakta men det har verkligen inte gatt!

 

Helt galet!

Men nu ar det dags for sangen for I morgon 0700 ska jag titta pa Chelsea – Man United!!!

 

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0