7 Januari

Hej Hej

Snart är det hej då för mig här i Sverige!

Nytt år och allt!

Detta var nog det bästa nyåret någonsin, jag hade så otroligt roligt (jag har haft ganska många dåliga) Men det var en kanon start på 2011 måste jag säga! Tack kära mor och far att jag fick låna huset och tack ”gud” att det fortfarande står kvar! Haha!

Idag har jag packat hela dagen, man behöver inte ha med sig så mycket har jag kommit på men ryggsäcken blir nästan mer än halv full ändå.

Det gäller att ta vara på dem sista dagarna här hemma så det är middagsbjudningar in bokade varje kväll. Och om du blir sur för att du inte har fått någon inbjudan så beror det på att jag har bjudit in mig hos andra så dem som har det stora nöjet att få umgås med mig får också fixa käket.

I morgon är det redan Lördag det känns helt overkligt att jag ska åka till andra sidan jorden helt själv.. Men jag längtar jätte mycket efter sol och värme!!

Nu måste jag fortsätta packa!

Take care! Bye bye!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Anneli

Känns super konstigt :( Kram på dig Kära bror

2011-01-07 @ 16:56:59
Postat av: Bodil

Vi saknar dig redan kramar från oss i Ingelstad

2011-01-11 @ 16:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0