20 Januari

Heeeeej

Gud var tiden gar, jag har redan varit har I 11 dagar helt sjukt fort har det gatt… bara typ 69 dagar kvar. Igar hade jag en kanon dag, hade ”ledigt” fran tennisen och lag i en park och bara chillade hur skont som helst. Det var typ 25 grader och flaktede lite! Jag laste nastan hundra sidor i min bok.. Hundra aringen som gick ut genom ett fonster och forsvann… mycket bra bok!

Pa kvallen sa traffade jag nagra killar fran Australien (Sydney) dom var har for att kolla pa tennisen , vi tog nagra pilsner och aven nagra shot flog med i bara farten och kvallen avslutades runt 1 tiden utanfor ett kebabhak (precis som i Sverige)

Idag har jag ater igen kollat pa Australien Open, Soderling vann over en kille fran Luxemburg och ar nu vidare in i 3:e omgangen. Jag har bestamt mig for att stanna har i Melbourne till och med Mandag i alla fall sen tror jag det ar for dyrt att de Soderling mer live tyvarr… men jag kan nog se han en gang till kanske tva. I morgon ar det ledigt fran tennisen igen, det ska bli soligt sa jag tankte inta en mysig park och lasa hundra sidor till i min bok. I morgonkvall ar det Tennis Party som nagra svenska killar bjod mig mig pa, dom har varit i Australien i snart 3 manader och aker hem pa Lordag men dom lar ju ha ganska bra koll pa vad man kan hitta pa har i Australien.  For ovrigt ar killarna fran Almhult typ fyra mil ifran dar jag ar fodd.. varlden ar bra liten… Nu ar klockan 10 har pa kvallen och jag ar helt slut, ska ta en dusch sen blir det raka vagen ner i sangen…

Ps. Idag ar det Torsdag.. hade jag varit hemma och mejeriansvarig sa hade jag jobbat mellan 8-20 och varit skit stressad efter som det ar barnbidrag och grejer idag… ganska skont att slippa det… haha DS.

Jag har skrivit ett gang vykort sa dom ar snart pa vag mot Sverige!

Ha det sa bra!

Mvh Macke   


Kommentarer
Postat av: Torbjörn Falk

Hej på dig Maaarcuuus!



Här hemma är allt bra. Vi har kommit ut med en ny stilldrink med Ben Ten och Hello Kitty. Du får köpa den till ett kanonpris Maaarcuus. De finns på exponeringsbara halvpallar med en kanoooonfin toppskylt på. Du får det fraktfritt om du tar två halvpallar, men om du tycker det blir för mycket så kan jag fixa så att du kan få en halvpall utan fraktkostnad. Det låter väl kanooon det Maaarcuus. Jag skickar två halvpallar så hörs vi om ett tag igen. Ha det så bra nu då Maaaarcuuus.

2011-01-21 @ 21:19:39
Postat av: Mamma

Hej!



Vi har verkligen sett dig i den svenska hejarklacken på tennisen. Att du ska behöva åka till andra sidan jordklotet för att vara med i TV. Är du rädd för kändisskapet. Haha. Söderling har ju gått vidare ännu en gång. Kul att det går så bra för honom. Peppa honom när du ser honom!! Här är allt bra förutom att jag har en axel som en ortoped ska titta på på måndag för att utesluta en skada. Mats på rehabkliniken ville inte göra något, men han lovade att jag ska vara bra tills vi åker. Och det är ju snart. Bara lite mer än 2 veckor tills vi lämnar Sverige!!!! Tusen pussar och kramar.Pappa hälsar

2011-01-22 @ 09:11:49
Postat av: Anneli

Forsätt blogga :)... Det är kul att läsa om vad du gör. Ha det bäst och va rädd om dig!!



Dax för tvättstugan, så är den underbara vardagen här hemma;)

Puss på dig

2011-01-22 @ 13:10:43
Postat av: Macke

Kanon bra Torbjorn! Jag koper allt du har!!!!!

Helt sjukt snart kommer ni underbart ska det bli (mamma)

Anneli.... jag saknar dig massa!!

2011-01-23 @ 08:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0