17 Januari

 Heeeej

Igar hade jag den basta dagen hitintills i Melbourne!!!

Jag borjade dagen med frukost i min en rummare sen gick jag till Backerpackerhotellet for att se om Mark skulle ga pa cricketmatchen , men det skulle han inte. Men jag hangde med tre andra killar (dom var fran Australien) istallet. Nar vi kommer till arena sa var det  ”cash is king” sa jag fick stalla mig i kon till bankomaten (den ar as lang) efter ett tag kommer en av killarna fram till mig och sager att han kan kopa min biljett at mig sa ger jag honom pengar sen. Det gar en stund sen kommer han fram igen ger mig biljetten och sager att vi ses dar inne!!! Helt otroligt, dom ar sa sjukt snalla och trevliga har nere, vi hade val sammanlagt sagt 20 ord till varann!  Jag hade kunnat salja billjetten till nagon annan och dragit…

Matchen borjade 14:00 och holl pa till 22:00 det tog ungefar 3 timmar innan jag fattade reglerna.. forsta ”halvlek” slutade  10-294 till England. Men Australien kom tillbaka och vann den andra med 4-302. Det var den coolaste sportupplevelsen jag nagonsin haft hur javla roligt som helst!!!

Dom tre killarna jag gick med var jatte snalla, jag kanske ska aka med dem pa en lite roadtrip ska bara hittade dem igen, vi bor pa samma Backpackerhotell nu sa jag borde traffa dom! Hoppas!!!

Idag har jag varit och kollat pa tennis hela dagen, och i morgon ska jag kollla pa Robin Soderling!!! Jag ar jatte exalterad! (im so excited i can shit)

Ikvall bilr det min forsta natt pa “hostel” men det kanns kanon! Bara att hoppas pa det basta! Nu ska jag sova det tar pa krafterna att vara sahar ledig och bara ta dagarna som dom kommer… kolla pa cricket ena dan och tennis andra… jatte jobbigt….  

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Mamma

God morgon!

Hoppas att du har kunnat sova i ditt nya boende och att du har träffat dina kompisar igen. Ha det så kul idag också. Vi hoppas att Robin vinner. Vi hörs igen. Kram. Saknar dig

2011-01-17 @ 18:08:59
Postat av: Patrik

Tjena gubben =) Hoppas du har det bra. Verkar vara jobbigt det där med att ta dagarna som dom kommer =) Ha det så kul på tennismatchen. Ta det lugnt så hörs vi. PS. Helt kaos på juicehyllorna =) .DS

2011-01-18 @ 08:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0