12 Januari

Heeeej

Har haft en kanon dag i Melbourne. Borjade med att aka sparvagn 2 varv genom stan! Nar jag hade gjort det sa akte jag en busstur genom en annan del av stan.

Det var ganska bra att borja med att aka runt lite for da far man lite koll pa var man ar och sadar. Nu ar klockan 16.00 har och jag funderar pa att ta

en liten tupplur, kanner att jag fortfarande ar lite jetlegad eller vad det heter. Hotellet jag bor pa ar jatte fint vill inte byta men det maste jag annars ar pegarna slut pa tisdag och jag maste aka hem! haha!

Vadret idag har varit mulet och vaxlade regn folk snackar om att det ar den samsta sommaren sen typ 1800 talet... men jag tror det vander snart. Nu ska jag upp pa rummet och lasa om

vad det finns att gora har i melbourne, mer an att aka buss och sparvagn. Ikvall tankte jag ata nagonstans i narheten orkar inte ga mer (har gatt mycket idag med) har du vagarna forbi

William Street 300 i Melbourne sa kan du val smsa!!!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: anna

hej vad kul att du e melborne, hoppas du får en trevlig resa..klappa några kängurur från mig!! passa på o snorkla som bara den, ska vara fina vatten där säger dom!!! hej svejs!!

2011-01-12 @ 12:21:00
URL: http://lindberganna.devote.se
Postat av: rank 13

hahah det blir ingen sol för dig Mvh rank 13

2011-01-12 @ 12:37:11
Postat av: Bodil

Vad skönt att du är framme. Hoppas att vädret vänder. Många pussar och kramar Bodil, Marcus, Ludvig och Lukas.

2011-01-12 @ 16:19:23
Postat av: sebbe

hahaha snacka me en på jobbet som är nånstan vid nån översvämning.. vattnet där hade varit 9m högre än vanligt!! så köp en torrdräkt vet ja:) / licari

2011-01-12 @ 21:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0