12 Mars

Hej hej!

 

Nu är jag hemma ifrån Göteborg! Har varit där på lite utbildning… Idag är det fredag och helgen står för dörren, ikväll väntas det trerätters middag här hemma på Bergslagsgatan, det ska bli trevligt.

I morgon Lördag då ska jag äta en riktig lördagsfrukost sen hade jag tänkt att springa förbi gymmet också. Har inte bestämt om jag ska kolla på fotboll eller om jag ska kolla på Hästen i morgon, hästen spelade ju så dåligt senast att jag gick därifrån i ren ilska innan tredje var slut. Så vi får helt enkelt se vilket humör jag är på i morgon när jag vaknar.

 

Här en bild på mig från Göteborg

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: ögge å Sanna

Jaaru Macke ja har velat prata me dig ända sen i måndas, va faa´n äre för stil å gå när matchen inte är avgjord.

Hoppas verkligen att du tän´ker om å kommer å hjälper till att vara "en extra spelare " nu när vi på läktaren verkligen behövs. Eller hur?

Vi syns imorron.

Kram ögge å Sanna

2010-03-12 @ 19:52:01
URL: http://orjanlindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0