31 Januari

Hej dagboken!

 

De va inte igår jag skrev här, jag har haft ”bloggkramp” Men nu ska jag verkligen skärpa mig.

Men ni kanske vi ha en liten redovisning vad jag har haft för mig i januari?

En bild säger ju mer än tusen ord så håll till godo!  

BJÖRNRIKE!

Syskonkärlek!

En Jäger kanske?

Riktigt snyggt väder vissa dagar!

Håller upp solen;)

Barhäng!

Vissa dagar var vädret inte lika snyggt!

Men då kunde man ju göra andra grejer!!!

Ja... va säger man? Klantigt va nog ordet vi sökte!

Ja som ni ser har jag och några mer vilsna själar varit i fjällen..

Annars har det inte hänt så mycket.

Lyckades dock låsa in bilnyckeln i bilen med bilen igång, fick ringa en låssmed och styra lite men det löste sig till en summa på 800 kr

 

I morgon ringer klockan 0520! Då väntar 9 timmar på maxi!

 

På återseende!

Mvh Macke  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0