7 Februari

Hahaha.. ja igår det var en kväll att minnas!

Vi började med att käka på Oleary´s och drack några pilsner. Efter det så drog vi på förfest och Lill Böck han var så otroligt packad, jag har aldrig sett honom så full. De va helt omöjligt att få kontakt med honom. Så jag slängde honom i en taxi och ringde Sara så hon gjorde sig förbered på va som komma skall…

Vet inte hur det gick för gossen när han väl va hemma men jag fick ett MMS av Sara någon halvtimme senare där Lill Böck låg i sängen med spya på sig och runt sig =) Fräsch kille!

 

Men kvällen va inte slut där… vi drog till Harrys av alla ställen jag föreslog Svea men det röstades ner… På Harrys va åldern +380 vi blev mobbade i kön för att vi var så små, men jag kan väl inte hjälpa att jag är ung och välbevarad.

Men vi bestämde oss för att dra därifrån runt 0100.

Jag gick ut i min Chelseatröja eftersom jag aldrig va hemma mellan Oleary´s och förfesten så när jag går där på Drottninggatan glad i hatten och sjunger på lite Chelsearamsor träffar jag Lill Franka! Så vi börjar sjunga ihop fast vi håller på olika lag!!! Helt plötsligt hör vi någon skrika MILLWALL bakom oss… väder oss om och ser typ 4-5 ST komma springandes emot oss, jag tänkte nu är det färdigt, såg hela mitt liv passera revy framför ögonen. Jag gjorde det ända jag kunde göra i det fallet, satte igång att springa för allt va jag va värd. Vi sprang för glatta livet längsmed Drottninggatan, in på en tvärgata och sen vidare upp i Ankaret (parkeringshuset) Där satt vi och tryckte i en halv timme sen knallade jag hem. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv =)

 

Och nu på morgonen har jag gjort lite efterforskningar på Millwalls hemsida. Överst står det såhär:       

Millwall FC, är ökända för sina våldsamma och obehagliga huliganer. Många av dem kommer inte ens in på matcherna. Varken hemma eller borta.

 

Inte kul att bli jagad av dem gossarna!

Efter allt de där så vinglade jag i alla fall hem och somnade med kläderna på i sängen. 

De va min lördag det=)

Alldeles snart kommer min kära syster och hämta mig vi ska åka ut till Morsan och Farsan, jag har i ett svagt ögonblick lovat att hjälpa honom med lite grejer.

Sen är det ju Chelsea – Arsenal ikväll!!!!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0