21 Februari

Hej världen!

 

Äntligen är helgen över!!!

 

7-22 i Lördags… ganska mör efter det häst passet men va gör man inte för firman!

I morgon är det måndag och jag börjar 9… vilket innebär att jag kan se Sverige – Finland.. mums va bra.

 

Asså min lägenhet håller på att förfalla.. duschen har pajat, diskmaskinen låter som en helikopter och nio handgranater, Xboxet krånglar, en lampa i hallen är trasig och ett ben till sängen har gått av..  haha nee de där sista är inte sant men det hade ju varit JÄVLIGT roligt om de hade varit så!!

 

I veckan då?

Måndag blir det kneg och plugga

Tisdag blir det kneg och plugga

Onsdag Städa, gym och Innebandy

Torsdag blir det kneg

Fredag ut och fira Stor Böck

 

Sen har jag inte planerat längre.

Nu blir det lite OS tror jag sen sova!

Mvh Macke

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0