17 Februari

Hallå Världen!

 

Just nu håller jag på att laga mat Pasta och Bacon!

I kväll är det innebandytärning, och sen är det match i helgen men jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag jobbar 7-22 på Lördag och12-22 på Söndag. Så helgen blir chill. Men Stor Böck fyller år till helgen så vi får hitta på något riktigt roligt för han nästa helg.

 

Ikväll eller i Natt går Sverige in i OS på riktigt för då börjar hockeyn 01:30 svensk tid mot Natzi Tyskland men jag vet inte… orkar man se det? Slutar vid fyra sen ska man upp och jobba vid 8?

Får se hur man känner i natt när klockan ringer, förmodligen kommer jag stänga av den och somna om.

 

Nu kokar pasta vattnet!

Mvh Macke  


Kommentarer
Postat av: Anton

Haha! NaziTyskland! Vilket år lever du i?? Före eller efter Berlinmurens fall?

2010-02-17 @ 18:17:47
Postat av: Macke

Jaa men man gasar in ihjäl 6 miljoner judar.. och sen tror att man kommer undan med det!!!

2010-02-17 @ 18:23:45
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0