10 Februari

Heej

 

Onsdag, en härlig dag. Jag började dagen med ett besök på bänghuset (polishuset) Jag var där med min far som nu mera är ganska så tungt kriminellt belastad. Fast det va inte i det ärendet vi var där, vi skulle fixa vapenlicenser.

Efter besöket där så begav jag mig till ica maxi och fixade lite grejer och pluggade BLU.

Efter det åkte jag hem och lagade mat, pasta med kräftstjärtar blev smasken och det räckte till en matlåda också. Hoppas jag kommer ihåg att ta med den i morgon bara!!

 

Kom precis hem efter innebandyträningen, kändes riktigt bra idag slet som ett djur synd bara att det inte är någon match till helgen med så är livet.

 

Idag snöade det igen, min personliga åsikt om detta är nu räcker det!!!

Inte nog med att man knappt kan ta sig någonstans pga. av all snö dess utom är det precis livsfarligt att vara ute och knalla omkring på gatorna för det hänger stora istappar från husen, får man en sådan i skallen så behöver man inte fundera på vad man ska göra mer i livet….

 

Just nu sitter jag och kollar på fotboll Aston Villa – Man United står just nu 1-1 hoppas The Reds åker på däng. Chelsea spelar också idag Everton på bortaplan står också där 1-1 just nu. Sen har vi det lilla sorgebarnet Arsenal som möter Liverpool och där står det 0-0 jag säger bara ZzzzZZzzzz!

 

Efter fotbollen blir det duschen sen läsa lite tills ögonen stängs….

 

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Macke i Småland

Kan bara tala om att Chelsea åkte på däng med 2-1 till slut. Och var det inte den forne Man Utd strikern Louis Saha som satte två pyttsar. Gott och se, nu kommer Man Utd smygande och är snart förbi "rysslaget".

2010-02-11 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0