1 Februari

Hallå igen!

 

1 Februari redan? Har det redan gått en månad på 2010?

Hur ska man hinna med allt?

Idag har jag knegat gick ganska bra på jobbet! Faktiskt!

Sen var det bra hem och damma och laga mat! Alltid lika skoj!

Nudlar med bacon och en röd paprika till det! Vilken festmåltid men är det måndag så är det!

 

Nu är jag hemma igen efter badmintonen med Benny, Lill Böck och Anton!

Det riktiga badmintonproffset är ju på andra sidan jorden så jag får helt enkelt förnedra gossarna =)

 

I morgon är det kneg igen och sen gymmet! I sommar ska jag inte ligga och sola i vassen!!!!

 

Mvh Markus    

 

Enastående!!!


Kommentarer
Postat av: Liljakovic

Haha, det är tur att vassen har en tendens att både växa sig tjock men även hög!

2010-02-01 @ 20:44:17
Postat av: Marie

Hoppas att du anvande dig av alla mina tips nu, vad sak du gora nar du lagt en kort boll pa nat? :P

2010-02-08 @ 14:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0