5 September

Hej Underbara Lördag!

 

Jag vakande för ungefär en timme sen, och nu sitter jag och äter frukost, ska snart städa och vika lite tvätt.. Sen ska jag ner en sväng på maxi.

Känner redan nu att det kommer bli en kanon lördag!!!

Igår var jag på gymmet efter jobbet, trodde att jag skulle ”träna bort” träningsvärken men det gick sådär.

Ikväll är det fotboll och öl drickning här hemma hos mig, alla är varmt välkomna!

 

Just det, fullmåne och sömnlöshet går hand i hand om nu någon skulle tvivla!!! Jag hinner inte förklara varför det är så, men jag lovar det kommer!

 

Nu är det dags att ta tag i hemmet!!

 

 

Just a small town girl

Livin' in a lonely world

She took the midnight train going anywhere

Just a city boy

Born and raised in South Detroit

He took the midnight train going anywhere

 

A singer in a smokey room

The smell of wine and cheap perfume

For a smile they can share the night

It goes on and on and on and on…..

 

 Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0