2 September

Heeej

 

September redan?

What?

 

Är sommaren slut?

Är det dags att ta tag i allt som man inte har gjort på hela sommaren… ja det är väl så.. Idag har det varit en sådär lagom Onsdag. Började med att åka till Maxi och fixa lite grejer sen begav jag mig till gymmet och körde ben i två timmar. Så det kommer kännas i morgon kan jag säga. Nu ikväll har jag varit och kollat på en träningsmatch med vita hästen. Sitter här och funderar på hur jag ska göra i morgon.. träna efter jobbet och sen kanske åka ut till Mor och Far och äta lite.. hur låter de? Jag får helt enkelt höra med dem i morgon!

 

I morgon har jag turen att börja klockan sex efter som det ska komma någon från Ica och ”kolla” på butiken. Så i morgon gäller det att jobba på.

 

Neeheeeeeee om man skulle ta sin träningsvärk med sig in i sängen och försöka sova.

 

Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0