19 September

Jaha då kan man lägga denna helgen till handlingarna…

Har den varit bra? Den har varit kanon för att inte säga helt fantastisk. I Fredags efter jobbet så var det en förskiva här hemma hos mig, sen begav sig ”maxigänget” ner till Palace där det skulle vara någon slags branschfest, men det är nog bara maxi som jobbar inom handels i den här stan? För det var inte så mycket folk om jag ska uttrycka mig milt och på korrekt svenska.

 

Jag kände att det var bättre och dra hem tidigt så man kan få ut något av Lördagen som det så fint heter. Sagt och gjort, vakande riktigt utvilad på Lördagsmorgonen och hade hela dagen framför mig. Det blev frukost, omelett och grejer, sen gled jag ner på maxi och gjorde färdigt mitt Blu-arbete och efter det så såg jag på fotbollen här hemma med Boman.

 

Fest lusten infann sig aldrig denna Lördagen så tro det eller ej men Markus Odin Johansson hade en lugn hemmakväll med film, NHL10, godis, chips, dipp, läsk och youtube.

Så mamma…. Jag är inte ute och ränner varje helg…

 

Söndagen sen då?

Jo det började strålande, frukost och sen lite sömn på de. Åkte till Boman med Böcka och kollade på Man United – Man City som dessvärre slutade 4-3 sen åkte jag hem och kollade på Chelsea – Tottenham som slutade hela 3-0 mycket roligt, men som ”grädde på moset” så gick jag efter många om och men på bio Kvinnan som lekte med elden. Den var bra men det första filmen var bättre men jag kan ändå rekommendera den, men har inte för höga förväntningar bara.

I morgon så blir det jobba, träna, badminton och sova.

 

Mvh Markus       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0