16 September

Heej

 

Idag åkte jag till jobbet 0530 det var precis lika roligt som de låter. Men jag jobbade bara till 14 så det var ganska så chill… Efter jobbet spelade jag badminton, fråga mig inte hur det gick till men jag förlorade…

Eller jag vet precis hur det gick till det berodde på att jag mötte min övermänniska i badminton, det var helt sjukt! Snacka om att bli slaktad…

 

Det är bara att hoppas på att innebandyn går bättre. Det börjar om 1 timme typ. Efter innebandyn ska jag se på fotboll hemma hos Boman med grabbarna. Jag tänkte ta upp en helt annan sak.

 

Nämligen det här med Skåne och Skåningar, jag vet inte var det är men jag gillar verkligen inte Skåne. Det måste ju vara Sveriges baksida?


Det har ju en gång i tiden tillhört danskarna, och det är broförbindelse… är det någon som inte tycker att dom kan få tillbaka det?

Jag vet att en del bra fotbollsspelare har ju kommit från just Skåne men det är det ända positiva jag kan komma på om Skåne.

Antingen så ger vi tillbaka skiten till Danskarna eller så gräver vi bort det och skickar ut det i havet precis som vi gjorde med Gotland och Öland bara de att när Skåne kommer ut i havet så tillhör det inte längre Sverige, jag menar dem har ju redan en egen flagga så vad är problemet?   


Kommentarer
Postat av: Tomas.

Personligen så ligger just Danmark på plats nr 1 på listan över länder vi kan lägga ner helt.

Det som är bra i Danmark finns här i sverige också, och det som är dåligt med Danmark klarar man sig utan.

2009-09-16 @ 19:24:23
Postat av: Macke

haha

2009-09-16 @ 22:50:06
URL: http://markusodin.blogg.se/
Postat av: Zandra

Men det värsta med skåne och just skånska är att många människor uppifrån sveriges land tror att vi smålänningar kommer från skåne när vi börjar prata! Det godkänns icke!

2009-09-17 @ 11:27:51
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Anton

Ja just det, nu kom jag plötsligt ihåg hur Öland och Gotland skapades :)

2009-09-19 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0