22 Oktober

Här kommer man hem efter 12 timmar på Ica Maxi… och så står tvättmaskinen och hånflinar åt en när man kommer innanför dörren. Alltså man kan ju bli tokig för mindre.

Plus att jag vill ju inte svälta ihjäl så efter duschen ska jag ställa mig i köket och laga en brakmåltid med grillad kyckling……

I morgon väntar 12 timmar till på ica maxi! 12 timmar fulla av lärdom, eftertänksamhet och lycka.

 

Nu ropar någon från duschen……. Hehe jag det kanske någon gjorde men INTE hemma hos mig….

 

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hur gör en tvättmaskin när den hånflinar?

Har alltid undrat det alltså!!

Står den typ och gapar efter den STOOORA högen brevid eller??

2009-10-22 @ 21:53:29
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0