7 Novembar

Tjaaaaaaa

 

November är redan här…. härligt….

 

Liten snabb summering av förra helgen och denna veckan:

Lördag – Middag ute hos päronen

Söndag – Vaknar upp kommer inte ihåg något, och mår precis som jag förtjänar

Måndag – Fortfarande sliten sen helgen, Badminton på kvällen

Tisdag – Jobbar, börjar bli människa, pluggar BLU på kvällskvisten och ser på fotboll

Onsdag – Ledig, Sover ut, Pluggar BLU tränar innebandy på kvällen

Torsdag – Jobbar till 20, dör i soffan

Fredag – Jobbar till 22, dör i soffan

 

Och idag är det lördag och ikväll blir det en dejt med Bullens pilsner korv, lite xbox och sen sova. I morgon väntar ytligare några timmar på Maxi.

Men Veckans absoluta höjdpunk är på Söndag klockan 17,00 Chelsea – Man United missa inte den för precis allt i världen.

 

Just nu är jag så trött så jag vet inte om jag ska sitta kvar här eller om jag ska ta mig in i sängen och ZzZzzZzzzZzzZZZZzzzzzZZzz

 

Mvh Markus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0