23 November

Hej Svejs

 

Tiden går lite, redan måndag igen helt sjukt. Helgen var städad lite glögg i fredags och knegande i lördags. Efter jobbet så spelade jag innebandy match, vi vann med 3-1 så nu har vi 2 vinster och en förlust.

Ikväll blir det Badminton med Benny, Anton och Sebbe den ordinarie uppsättningen jobbar och är sjuka men det får väl funka med Säcka och greken.

 

Lönen kommer på Onsdag det är en bra grejer i alla fall om man heter Markus Odin Johansson…

Vart har du gjort av pengarna?  

-         Jag har levt helt enkelt

 

Just de, snart kommer jag mörda en granne också, måste bara ta reda på vem som äger en Volvo V70 i området, för den jävla bilen har stått med larmet på mellan 4 och 6 på morgonen Torsdag, Fredag och även idag (måndag)

Man kan ju mörda för mindre…

 

Nu ska jag slagga en timme men ha det gött!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Zandra

Skicka ett sms med registreringsnummret till 72503 och du får all fakta du behöver! ;) Lycka till med mordet!

2009-11-23 @ 16:40:34
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0