4 Maj

Heeeeeeeeeeeeej

Jaha då var man tillbaka i vardagsdunken igen. Helgen är över och allt börjar gå på rutin...

Idag efter jobbet så åkte jag hem och dog i soffan somnade direkt, vaknade 18,06 och med tanke på att jag skulle på jägerkurs klockan 18,00 så blev de ju ganska så svårt att komma i tid.. men det är ju i och för sig inget som är ovanligt när de gäller mig.


Böcka hade bjudit in mig på köttbullemacka efter kursen och de tackar man ju inte nej till. Så jag och Böck styrde upp de samtidigt som Bitinho och Hurra låg och myste på andra håll men dock inte med varann..


I morgon så har jag bjudit in till Taco och Fotbollskväll här på Bergslagsgatan så har du inte fått något sms så är det bara att höra av dig om du vill komma.


Nu ska jag se sista på Hockeyn sen blir det skönhetssömn!!!

Äta, jobba, sova, dö...... jag går och fiskar!

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Kråk

ja vill också ha glass

2009-05-05 @ 07:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0