31 Maj

Heeej


Igår va det en helt underbar dag! Lite efter 11 satte vi kurs mot Svärtinge... Bada, Sola, Basta, Dricka öl och umgås inget som slår de?!

Vi va ganska många där ut.. Jag, Boman, Hurra, Hassel, Håkansson, Benta, Kenta, Sebbe, Stor Böck, Rakad, Sillen, Yohanna, Erika, Linda och några till..

Dagen bestod mest av:


Och lite


Och


Även av de här


Stekare....

Underbar dag!


Hahahahaha!

Solade lite...

Har du fått någon bränna då Bobbo?

Skapligt väder!

Tack för en helt okej dag! haha!
Nu ska jag till Boman och käka frukost sen måste jag bara ut och njuta i solen!

Mvh Macke   


Kommentarer
Postat av: Jessi

Du har det bra du.. bad, vila o en massa öl! nice! Hoppas allt är bra me dig, hälsa mamma o pappa, puss från mig

2009-06-05 @ 22:05:29
URL: http://jesssis.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Får din mamma o pappa lugn o ro någon gång eller får de åka till badhuset??? Ni ser ut att ha jäkligt kul iaf! //Ann-Sofie

2009-06-09 @ 09:43:37
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0