30 Maj

Hej Hej


Har bloggat lite dåligt nu på senaste dagarna.

I Onsdags var vi hemma hos Benta och kollade på CL finalen, där Barca pissade på Man United så de va ganska så skönt att se. Torsdags så var jag förkyld vaknade med feber så de blev inget knegande den dagen.

Igår så vaknade jag med feber men jag tänkte att jag var tvungen att jobba så jag tog mig i kragen och åkte dit ändå. Mådde inge vidare men efter lunchen blev det bättre.

Så jag bestämde mig för att efter jobbet ska i alla fall ner och ta en bärs på Trädgårn!

Sagt och gjort 16:20 satt jag där med en kall öl i handen! Först satt jag själv men efter en stund kom först Micke förbi (Böckas farsa)

Dröjde inte länge förrän Hurra, Hassel och Kråkan också kom förbi. Hurra hade ju lovat att inte drick så han beställde in alkoholfritt till att börja med. Men sen vi klockan 8 då kunde han inte hålla sig längre... http://www.ingenkaraktär.com/


Snart ska jag ut till mina Päron och sola och bada men dom är inte hemma så det blir FF.. Alla som vill får komma, bara att ringa min mobil!!!


Nu blir det X antal timmar i solen!!!!! Underbart!!!


Mvh Macke    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0