3 Maj

Heeeeeeeeej


Jaha då var helgen nästan slut! Idag är det söndag och som så många andra söndagar så vaknar man upp ångestfylld och halv skakis..


Fredag

Jag slutade jobbet lite tidigare för de var så lugnt, drog ner till stan med Boman, för dom andra gossarna va där och kollade på "majtåget"

Vi tog några öl och kollade på alla bilar... Sen drog jag och Boman och tog en bärs på Trädgård.. första besöket för i år! Men förmodligen inte sista..

Kvällen avslutades med en förskiva hemma hos Stor Böck, sen blev det Palace.    



Lördag!!! Igår va det en helt fantastisk dag!

  

Det började med att jag, mamma, Boman, Hurra och Kråkan åkte till smultronstället och tog en glass! Första besöket för i år!

De va ju oförskämt bra väder så grilla, sola och bada kändes ju ganska så självklart. Så vi åkte till maxi och handlade kött och grejer sen bar det iväg ut till Svärtinge.

Där badade vi och solade och bara levde livet.


Skapligt bruna?

24 grader i vattnet!!

Kråkan va grillmästare!!

Hur gott som helst!


Vi drog tillbaka in till stan runt 21 tror jag och sen avslutade vi kvällen på Palace som så många gånger förr. Och jag kommer ihåg de sista typ alla sa till mig när jag va på väg hem!


Böcka: Jag pissar från balkongen.. (han va redan hemma och vi snackade i telefon)

Boman: MACKE!!! - Jag mår så jävla bra nu.. (förmodligen mår han sämre idag, och kommer förmodligen inte svara när man ringer)

Hurra: Macke??!? Ska jag gå hem med Tessan? Även om hon kanske gillar Roger?!

Bentah: Om du kan så skulle jag vänta tills i morgon 15,00.. (Jag satt och försökte dikta ihop ett riktigt bra sms.. Men Benny tycket att 02.45 när man ute på krogen så är de inte riktigt läge för någon kärleksförklaring)

Kråkan: Han sa nog inte så mycket men jag tror han och jag åkte samma taxi hem...

  

  

Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Tomas

Mmm kött. Jag blir glad av mat...mmm.



Det här trädgårn. Det låter spontant som ett ställe jag vill gå på, vart ligger det? :D

2009-05-03 @ 19:55:55
URL: http://fanuc.blogg.se/
Postat av: bithino

det var en av de bästa kvällarna på länge...o kom ihåg...det är precis i början av sommaren än så länge(h)

2009-05-03 @ 21:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0