24 Maj

Heeeeeej


Helgen flög som vanligt bara förbi..


Fredagen jobbade jag till 22.00 men ändå lyckades jag inte hålla mig borta från "Norrköpings heta uteliv"

Det var fest hemma hos Håkan, det var en riktigt uppstyrd fest måste jag ändå säga, skönt att vara i ett hus och inte en trång lägenhet.

Jag hade nämligen fått med mig min kära vän Sebastian Licari, men tyvärr så va det bara vi som var på förfesten hos Håkan som va ute på Palace... typ 15 personer! Haha! Men det va kul ändå. Jag och Sebbe knallade hem klockan 0200 då tog vi en Kebabrulle, jag va så trött när jag kom hem så jag var tvungen att göra en lite "mellanlandning" på hallgolvet...


Lördagsmorgonen började jag med att cykla en sväng.. sen blev det en brakfrukost hemma hos Licari. Vi styrde upp lite grejer och tog en glass..

Som så många andra Lördagar så kommer den där lilla känsla att man är sugen på några kalla öl och denna Lördagen var inget undantag, för klockan 18.00 så satt vi här och drack öl, Jag, Stor Böck, Lill Böck och Boman..

Men Boman som är rädd för att bli alkoholist gick hem efter en öl för han skulle spela tvspel hela Söndagen... kul kille....


Men bröderna Böck och jag körde på som vanligt skulle man kunna säga, även Håkan och Kråkan var här en sväng men dom drack inget.. flöjtar..


Vi hamnade även på Palace denna kvällen och jag hade faktiskt riktigt roligt. Tog det ganska så lugnt efter som jag skulle upp och har uppskjutning för jägarexamen klockan 0800.. Men även om jag tog det vaksamt med alkoholen så hade jag en jävla huvudvärk när jag vaknade och det har jag fortfarande..


Oh, why you look so sad?

The tears are in your eyes

Come on and come to me now

Don't, be ashamed to cry

Let me see you through

'Cause I've seen a dark side too


When the night falls on you

You don't know what to do......



Just det jag höll nästan på att glömma jag klarade av uppskjutningen, så nu kan man kalla mig för jägare...

Nu blir det sängen!

Imorgon ska jag jobba.. finns en stor risk att jag ser ut så här i håret på jobbet i morgon.. kom gärna förbi och glo!

Mvh Macke "jägaren" Johansson


Kommentarer
Postat av: Kikki

Grattis till Jägarexamen! //Kikki

2009-05-25 @ 08:28:52
URL: http://ridgruppen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till Jägarexamen....Puss & Kram F

2009-05-25 @ 18:00:45
Postat av: Din svåger

Grattis till jägarexamen Svinto!!!!!

2009-05-26 @ 12:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0