18 Maj

Heeej


Dagen då Måndagar fick en andra chans...


Många säger att Måndagar är det värsta dagen på hela veckan, men den här måndagen får jag ändå vara ganska så nöjd med.

Jag började jobba klockan 7 och jobbade till lite innan 18 men det kändes som en kvart, gick riktigt bra på jobbet.

Efter jobbet så var det dags för jägarkursprov, och jag klarade det faktiskt! Bara två fel, så det får man vara nöjd med, speciellt jag är det eftersom jag är lite "slow" i skallen om man säger så.  


Lurade i både Morsan och Farsan att jag inte hade klarat det, och dem lät inte så förvånade men däremot när jag sa att jag hade klarat de då var de mer: - Jasså??? Men va roligt!  

Ja ja ingen är fulländad.


I morgon ska jag jobba igen, sen ska jag ta tag i min "lya" eller va man ska kalla det här hemma, min Batmangrotta kanske är ett mer lämpligt ord. För det är inte så hem trevligt här hemma just nu. Men de ska vi ändra på.


Fick även nys om att stans fotbollslag hade lyckats strula till med en seger... även en blind höna kan hitta ett frö är min kommentar på de...


Här är några bilder på mig och Hurra när vi kör "argaleken" går inte så bra... hahahahahahaha!



Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har erik ingen tröjja på sig?

2009-05-19 @ 16:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0