16 Maj

Heeeej


Just nu sitter Jag, Böcka, Hurra och Boman och kollar på melodifestivalen, just nu är det Sveriges bidrag... men jag vet inte riktigt... melodifestivalen är ju sådär... man vet ju tex. Att Cypern kommer rösta Grekland för det har dom ju gjort dom senaste tjugo åren.

Men vi är inte så intresserade av det häller, Boman försöker prata som Kalle Anka och Böcka sitter och snackar.. låter som han har fyra baslådor i halsen.


Igår så var det festligheter ute hos Örjan det var riktigt trevligt och som vanligt när man är där ute så blir man ganska så laddad.

Det kändes när jag vaknade kan jag säga, men vi styrde upp lite frukost hemma hos Böcka med stekt ägg och bacon.

Sen såg vi Man United - Arsenal där dess värre United säkrade liga guldet.

Vi hann även med ett besök på smultronstället, och som sagt nu sitter vi här.. funderar på att stänga va melodifestivalen och kolla på en film i stället!


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0