9 Mars

Heeej


I Fredags va det bio, män som hatar kvinnor riktigt bra måste jag säga att den va! Sen var det för ovanlighetens skull fest i Lördags. Men de kan ha varit en av årets tråkigaste förfester men de kan ju bero på att det har blivit lite grus i maskineriet här och var. Men man kan ju inte älska alla.


Söndagen va en såkallad bakis dag, jag vaknade upp runt 13,00 sen drog jag hem till Boman och såg på Yes Man! Efter det så åkte jag ut till min kära mor och far där bjöds det på mat. Sen stod det jägarkurs på programmet.

Eftersom det var full måne i går så kunde jag inte sova, kollade på klockan sista gånger runt 0400 inte så roligt när man vet att den ringer 05,17... så jag försov mig lite.. men jag ska börja lite tidigare i morgon så de inte blir några sura miner på jobbet.


Efter jobbet idag så spelade jag, Hurra, Hassel och Böcka badminton sen blev det käk hemma hos mig vi hade även ett "möte" om våran USA resa som kommer bli av September 2010.


Nu sitter jag och kollar på Timrå - Hv71 ska snart förflytta mig in i sängen för i morgon ska jag hämta Böcka 07:45 och jag lovar att jag ska komma i tid.


Mvh Macke  


Kommentarer
Postat av: Zandra

härligt med resa till AMERIKATT :) ska kanske oxå åka dit om ett tag...

2009-03-09 @ 22:10:12
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0