4 Mars

Heeej


Idag var jag och min "ikeakompis" Yohanna på Ikea. Som vanligt när vi umgås så åker vi till Ikea lite av en tradition. Jag köpte Norrköpings finaste tavla, men om ni vill se den får ni bege er till min gata i stan. Så nu är två av mina nyårslöften redan kara känns bra.


Efter vi hade varit där så körde jag Yohanna till jobbet och själv åkte jag hem och satte på en kanna kaffe, för Benta Bit skulle nämligen komma och hjälpa sätta upp tavlan, sagt och gjort lite efter fyra så dök han in.


Sen åkte jag och Boman till maxi och stor handlade, de gör jag ungefär fyra gånger om året, men nu finns det mat här hemma ska bara ta mig tid och göra något vettigt av sakerna i kylen.


Jag har även hunnit med att träna innebandy och nu har jag ätit två ägg och en talrik fil så nu mår man som en gud här i soffan.

Just nu kollar jag N´castle - Man Utd som för övrigt står 1-2 men jag funderar starkt på att gå in och lägga mig i min nybäddade säng.


I morgon blir det ett 12 timmars pass på maxi sen blir det badminton med grabbarna.


Men de va nog allt.


Mvh Markus Odin Johansson


Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahah, kan vi ta varann i hand för jag tror jag har Växjös snyggaste tavla :)

2009-03-04 @ 23:48:27
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Boman

Vilken singel kille handlar en tavla och sen är stolt över saken???? Skärpning herr Odin!!!

2009-03-05 @ 11:44:09
Postat av: Boman

Vilken singel kille handlar en tavla och sen är stolt över saken?? Skärpning Herr Odin!!!

2009-03-05 @ 11:45:27
Postat av: Sandra

Här händer det mycket roligt ser jag, höhö!



Missa inte min Filmtävling i min blogg!

http://sandracrx.blogg.se/2009/march/o9o3o4-filmtavling.html

2009-03-05 @ 12:23:23
URL: http://sandracrx.blogg.se/
Postat av: Macke

BOMAN du ska se va jag ha gjort på mitt köksbord.. världens skapelse med ljus o grejer! :D

2009-03-05 @ 19:50:16
URL: http://markusodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0