3 Mars

Heeeej

Helgen ramlade förbi i ett rasande tempo, och i morgon är det redan Onsdag riktigt värt! Som så många gånger förr så var alla gossarna på Palace även om en del hade sagt att dom skulle strunta i de, men alla saknar karaktär så är det bara.


I morgon är jag ledig så då ska jag käka frukost med Benta Bit på Café Karlsson, sen ska jag köra Hockey med Kenta sen ska jag nog åka till Ikea med Hurra. Och försöka svänga förbi maxi också och kanske bolaget.


Jag har spelat badminton både igår och idag och i morgon ska jag köra innebandy och på Torsdag blir de badminton igen och i helgen kan det eventuellt bli Stockholm men jag vet inte riktigt än.


Men nu ska jag i alla fall se sista halvlek på Portsmouth - Chelsea.


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: xD

jaa kom till sthlm och träffa mej! ^^

2009-03-04 @ 20:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0