16 Mars

Heeej


Som jag har skrivit tidigare så va det kneg hela helgen, men det är ganska värt att jobba helg för man är mycket piggare.

Så fredagskvällen tillbringade jag ute hos mor och far och lördagskvällen blev det två knäcke mackor sen sängen. Sen fick jag nattligt besök runt tre, det var min kära syster som kom på besök och hon var väl mer eller mindre onykter, men så fort hon fick huvudet mot kudden så somnade hon ganska så fort.


Söndag.. då vaknade vi upp och ringde mamma och sjöng för henne för hon blev 45 eller va det 55.. grattis iallafall! haha!

Idag har jag jobbat, vi byggde om juice hyllan idag. Efter jobbet drog jag och Anton och spelade badminton och jag kläde av honom kan man säga. Sen var jag på jägarkurs och nu sitter jag här och kollar på LHC - Skellefteå som står 2-2 spännande...

I morgon ska jag jobba igen sen vet jag inte riktigt va jag ska göra på kvällen men jag funderar på och laga till spagetti och köttfärssås.


Hoppas hockeyn är slut snart för jag vill verkligen gå in i min extremt sköna säng...


Mvh Markus     


Kommentarer
Postat av: Zandra

MEN HALLÅ!! NI KAN JU FÖR FANKEN INTE BYGGA OM JUICE HYLLAN.... :o DÅ HITTAR JU INTE TANTEN MED RULLATORN SITT DAGLIGA INTAG AV BRAVOOO :D

2009-03-17 @ 13:32:18
URL: http://tigerbulle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0