28 Juni

Heeej


Jaha då har semestern börjat! I Fredags 16,00 så gick Macke på semester! Och är ledig i tre veckor! Så himla skönt det ska bli.

I fredags så tog de inte så lång tid innan jag drog ner till trädgårn och tog den första semester ölen...


Men det var ju även Sverige match i U21 så vi drog hem till Sebbe och kollade på den, och det blev några stänkare till, tyvärr fick vi stryk mot England men vi får vara hyfsat nöjda ändå.

Vi drog tillbaka till Trädgårn runt 22 och då var det riktigt mycket folk, Rakad satt där när vi var där första och han satt kvar när vi kom tillbaka.. det första jag tänkte de va Billigt... Neeee

När jag kom till baren framåt små timmarna stod han där och beställd in 9 öl samtidigt! Fy fan vilken ångest dagen efter...


Men kvällen avslutade jag, Boman, Sebbe och Hurra på Palace men det var ganska lite folk så vi spelade Black Jack sen drog vi hem typ. Jag bestämde mig för att sova hos Boman eftersom min lägenhet eller va jag ska kalla det ser inte allt för roligt ut. Vi käkade en pizza och somnade som två lemlästade sälar...


När jag vakande upp runt 7 så var det 89 grader i Bomans lägenhet och då går det ju inte att sova.. runt 9 vakande även Boman och gick raka vägen ut i köket och hämtade två öl..

Delar va ligan tillbringade resten av dagen ute vid en sjö..



Så här ska de va!!

Sen kom kvällen och då började vi festa igen.. som Boman sa vi har ju semester..

Även Lördagen drog vi till Palace och det var riktigt roligt! Jag var precis lagom laddad och dansade som bara den!

När Palace stängde så drog jag och Boman åter igen hem till honom, vi tog en pizza och såg en film och jag snackade även i telefon i ungefär en timme..


Men när vi vakande upp idag så överdriver jag väl inte om jag skriver att vi mådde sådär.. jag råkade säga något i stil med Åhhh fyfan, och Boman svarar från sägen: Käften!!! Haha

Idag har vi solat, badat och grillat det är ju så de ska vara när man har semester och solen värmer!


Nu ska jag bara ligga i soffan och halv sova i morgon är det städa som gäller!

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0