22 Juni

Heeej


Nu ska jag berätta vad jag har gjort dom senaste dagarna!

Det har ju som bekant varit midsommar, det firade jag ute i Eksund! Det var extremt trevligt, vi åt sill, drack snaps, spelade kubb, kastade pill, och kanske ett eller annat glas gin och juice för mycket!


För engångsskull så firade jag midsommar som man ska med äkta jordgubbstårta och grejer.


Vi åkte taxi hem från Eksund, och hamnade hos Böcka det var ganska så segt att åka och jobba dagen efter... men jag slutade ju i alla fall klockan 19

Åkte ut till mina kära föräldrar, där den här sötingen håller till...


Jag menar Ludde och inte Anneli!!!!

Men inte ens dagen efter midsommar blev alkoholfri för Macke utan han och hans "kompisgäng" hamnade på Palace och var där tills de stängde...


Jag och Böcka kom hem till honom runt klockan halv 4, där låg Kråkan och sov.. efter en stund kom även Totte och Benta så när jag vaknade upp runt 9 så var hela lägenheten full av folk och jag mådde precis som jag förtjänade..

Var sådär sugen på att gå upp och jobba mellan 12-22 men det gick vägen ändå.

Fick dock ta en taxi till jobbet...

När jag kom kunde jag inte sova så det var hur kul som helst när klockan ringde 05:05..

Men jag klarade även av Måndagen och det var ju riktigt hyggligt väder så jag cyklade ut till Svärtinge och solade efter jobbet..


Kvällen avslutades med fotbollsderby på parken..


Nu ska jag sova!

Mvh Macke  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0