16 Juni

Yessss jag är inne i ett stim, denna fantastiska Tisdag började med att jag kom ut till min cykel och då såg den ut såhär..


Skönt start på dagen!

När jag kom till jobbet så fortsatte dagen på samma sätt ungefär eftersom vi inte fick någon leverans idag.. bra tänkte jag efter det inte är någon vecka att tala om... när det gäller just kränga varor...

Men efter många om och men så fick vi en leverans bara 3 timmar försenat..


Men det var inte nog med det, för lite senare på eftermiddagen så fick jag ett samtal från min kära mor, hon ringde och berättade att jag har körförbud på min bil pga att jag inte har besiktat den... så nu har jag ingen cykel, ingen bil, min lägenhet är ett dåligt skämt och mitt jobb skulle kunna förklaras med den här bilden:    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter regn kommmer solsken.............Puuuss & Kram// F

2009-06-16 @ 22:34:41
Postat av: anonym

Skit ska skit ha;)

2009-06-17 @ 06:35:40
Postat av: Anonym

Nån som behöver ett bakhjul till en cykel?? Lite snedslitet eftersom att en riktig tjockis kört cykeln det satt på. Mitt namn är en rebus. Tennis-T+D

2009-06-17 @ 11:42:22
Postat av: krååk

Tänk på mig då ????!!!!!!! ja får jue umgås med erik 12 timmar per dag o jobba med han! Ja e färdig att hänga mig. Btw så var det erik som snodde ditt däck. han hade ingen att ligga med så han satte på ditt däck


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0