15 Juni

Då var det midsommarveckan och det är +10 och regnar... Helgen är över, skönt att man överlevde kan man säga rent spontant.


Fredagen var väldigt lugn spelade tvspel med Hasse, Böcka och Benny.. vi tog även en pizza och levde ungkarlsliv. Lördagsmorgonen var också väldigt lugn och fin gick här hemma och plockade lite, hade ställt klockan på 0600 bara för att vakna och kunna stänga av den och fortsätta sova, gud va skönt de va!


Senare på kvällen så begav sig nästan hela familjen Odin Johansson hem till familjen Bäckmark vi skulle nämligen gå på Jerry Williams i Varg grottan eller Lejongropen eller va de nu heter...

Det var en kanon trevlig kväll, men en vis Markus Odin Johansson blev otroligt laddad men jag hade bestämt mig för det redan när jag vaknade, ibland behöver man en riktigt urladdning.


Efter Jerry så drog vi hem till mig och fortsatte festen, även Anton på maxi kom förbi och jag tror han var något fullare än mig eftersom han inte ens kom ut och blev väckt av sin mindre glada flickvän när han låg och sov inne på sin nerspydda toalett.. Så kan de gå..


Idag har jag jobbat, va riktigt trött i morse.. men nu sitter jag här och håller på att tvättar.. kul!

Som sagt det är ju midsommar veckan nu, så vill ni se mig kom till maxi!!!!


Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0