30 Juli

Hej


Kom hem från jobbet för en stund sen så nu tänkte jag blogga, satt just och funderade på att det var ganska "längesen" man va ute och svingade sina lurviga. Men jag funderar stark på att vara nykter denna helgen också.. för det är ganska skönt att vara just nykter en härlig känsla av nykterhet. Även om det är kul o festa till det lite då och då är det ju ganska så lätt att det blir lite för ofta... och jag har helt ärligt börjat fundera på om vi är "smygalkoholister" vill ju inte hänga ut någon här men Bentah, Hassel Stor Böck är väl dem i gänget som skulle behöva någon form av hjälp.  

För så fort det blir helg så är det ju liksom ingen tvekan om vad vi ska göra.. frågan är bara hos vem och om man ska ha med sig 12 eller 15 öl?!

Det är lite skrämmande när man tänker på de!


Vakna upp bakis..............................?
En grej till...


Hur vet man att man är vuxen? Är jag fortfarande inte vuxen eftersom jag spelar tvspel en timme varje dag? Eller för att jag kan låta lite disk stå på diskbänken? Eller för att jag inte bäddar sängen?

Kanske är så att man leker vuxen ibland men i själva verket fortfarande har den där tioåriga grabben inom sig.

För man går ju och handlar, betalar räkningarna, har slutat kolla på barnfilm och tycker inte att Nalle Puh är lika mysig som man gjorde när man va mindre... men gör man allt det där bara för att anpassa sig till vuxenvärlden?

Jag tycker "dom" borde inför en dag om året där alla blir som barn igen, bara ta allt så där oseriöst som bara barn kan.. för barn är lite så att man kan sitta och snacka med dom vid matbordet och helt plösligt så får man en gaffel i ögat!

En sådan dag skulle jag vilja ha!


Funkar i morgon för er??

Sjökon på bilden kunde inte bry sig mindre....

Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Rakad

Vad menar du öl eller barnlek imorgon??

2009-07-30 @ 22:31:07
Postat av: Zandra

vem ska du sätta gafflen i ögat på imorgon???

2009-07-30 @ 23:34:59
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va gulligt att jag fick vara med i din blogg.. :) Det ar ju faktiskt jag som ar sjokon pa bilden.



:D

2009-07-31 @ 06:52:45
URL: http://zannnanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0