28 Juli

Heeej


Helgen har varit fantastiskt lugn, har spenderat den på Ica Maxi och ute hos Morsan och Farsan. I Lördags tog jag några pilsner och sen grillade vi där ute. Jätte trevligt! Jag har ju sån otrolig tur att jag får jobba denna helgen också, fest!

Allt pga. Av en väldigt liten krabat vid namn Ludvig, han ska nämligen döps den helgen som jag skulle ha jobbat så nu fick man snällt byta helg eftersom han ville att Morbror Markus skulle komma!  

Igår klippte jag mig och sen var jag och några gossar nere på stan och köpte lite kläder, har även "råkat" köpa ett par bruna skor, vet inte riktigt hur det gick till och nu känner jag lite ångest när jag ser dom står där (fortfarande i kartongen) i hallen...


I morgon Onsdag = med ledig? Svar nej!

Jag måste till maxi en sväng och beställa och fixa lite andra grejer. Men hoppas på en kort dag i alla fall.

Men nu tänkte jag ta upp det här med ordblindhet/dyslexi jag är ju som ni kanske har märkt extremt dålig på att stava. Men det finns det fler som ä/var:

"Magic" Jordan

John Lennon

Will Smith

Cher

Karl den 16 Gustav

Antony Hopkins

Einstein

Dennis Bergkamp

Henry Ford

Ludwig van Beethoven

Ingvar Kamprad

Alexander Graham Bell


Så...........  Mvh Macke


Kommentarer
Postat av: Mejeristen

Vadå orbildn?

2009-07-29 @ 09:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0