24 Juli

Heej Kollar man i kalandern idag så står det faktiskt bio där, med Syster, Boman, Böcka och Sovsäck trevligt värre.
Vi ska se…. Hmm en film med Jonny Depp som har premiär dag.

Annars har jag inte hunnit med så mycket sen i Onsdags, har mest jobbat och sen har jag varit hemma hos Böck och käkat taco´s. I morgon blir det kneg igen och även på Söndag.

Ludvig ska ju döpas det 15 augusti och då jobbar jag men jag ska byta bort den helgen men om jag har oflyt så jobbar jag nästa helg istället och då innebär det att jag jobbar 19 dagar i sträck och det är man ju extremt sugen på ! Men det är klar ska man börja jobba efter semestern så kan man lika gärna börja ordentligt!

Nu blir det en fotbolls match till sen måste jag slänga in min kropp i duschen! Trevlig helg på er, vi ni se mig så behöver ni bara leta bland dom blå, gröna och röda mjölkpaketerna!!! Mvh Macke

Kommentarer
Postat av: Mejeristen

Luktar sönderknullat luder i mejan! Grisansikte.

2009-07-27 @ 13:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0