21 Juli

Hej alla jag kom precis hem från parken, IFK förlorade idag igen.. det är ju själva fan..

Nu va det ifs serie ledarna som dom fick möta men ändå, IFK det är det ända lagat
som anfaller ganska bra i första sen i andra struntar i det förutom dom sista 10 minuterna!

I morgon är det Onsdag och då skulle man kunna tror att jag är ledig men så är inte fallet!
måste jobba en sväng men först ska jag STOR städa min lya efter semestern,
har nästan inte varit hemma men ändå så har jag stökat ner den.. hur kan de komma sig?!

Kollade igenom datorn och hittade den här gamla bilden på mig och syrrans kille... en riktigt klassiker

Nähe om man skulle försöka ställa tillbaka dygnet, kanske sova innan elva!

Men sätt på den här låten:

THIS IS MY LIFE - GASOLIN

 

Mvh Macke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0