16 Juli

Hej


Okej! Jag erkänner jag har fördomar!


•·        Seglar skor

•·        Bakåtslick

•·        Killar som färgar håret helt blont

•·        Killar som sminkar sig

•·        Killar med hästsvans

•·        Vegetarianer

•·        Kåkfarare

•·        Taxichaufförer

•·        Tekniska prylar

•·        Facebook

•·        Stockholmare

•·        Pokerproffs

•·        Reklam utdelare

•·        Människor som går ikapp en

•·        Människor som klagar

•·        Människor som har ont

•·        Kaffe bryggare

•·        Kungahuset

•·        Färgglada kläder

•·        Rosa

•·        Com hem

•·        Tele 2

•·        Möbler från Mio

•·        Lata människor

•·        Turister

•·        Husvagnar

•·        USA

•·        Norge

•·        Kina

•·        Ryssland

•·        Alkoholister

•·        Religion

•·        Bartendrar

•·        Fat öl

•·        Shots med smak

•·        Gamla hus

•·        Lös naglar

•·        Plastikoperationer

•·        Aftonbladet

•·        Expressen

•·        Nyheterna

•·        Folk som alltid har svarta kläder

•·        Fjäsk

•·        Folk som spelar golf

•·        Bloggare

•·        Konserveringsmedel

•·        Coca Cola

•·        McDonald's



Som ni ser kan man få den listan ganska lång, jag skulle dock vilja ändra på det. Jag har börjat tänka på att det är dumt att döma av första intrycket, och tänka innan man säger något.


Mvh Markus


Kommentarer
Postat av: Nyman

Du glömde tattueringar och folk som provat marijana!!! =)

2009-07-17 @ 11:13:39
Postat av: Macke

haahhaahaha De är ifs sant!

2009-07-17 @ 11:56:11
Postat av: Skånbeck

Du glömde också att du är den lataste människan jag känner!!!

2009-07-17 @ 21:48:23
Postat av: Newman

Jag har fördomar mot folk med 2 färgade ögon och östgötar!!

2009-07-17 @ 21:50:09
Postat av: Tina

jag hAR FÖRDOMAR MOT BLOGGARE!

2009-07-17 @ 21:52:44
Postat av: kråk

ja har fördomar mot feberpungar

2009-07-17 @ 23:50:11
Postat av: a

du glömde sär skrivare också..... !

2009-07-18 @ 09:58:30
URL: http://aschultz.webblogg.se/
Postat av: Macke

Okej! Sär skrivare? tack!

2009-07-18 @ 12:41:09
Postat av: Zandra

Jag måste nog oxå erkänna att jag har fördommar...mot fjortisar. Mest om dom sitter i gäng på en offentlig plats...ex en buss, dom kan förstöra en hel bussresa.

2009-07-19 @ 17:34:44
URL: http://tigerbulle.blogg.se/
Postat av: Albin

punkt fyra från botten: Bloggare

De är allt ett jävla pack ;)

2009-08-06 @ 09:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0