3 Januari

Heeeej


Idag när jag slutade jobbet så hade jag bjudigt in "kryssningsligan" till mig på taco. Farsan frågade vilka som skulle komma!? Jag svarade: Hurra, Boman, Lill Böck, Stor Böck, Kråkan och jag... Va på farsan frågade: Är ni bögar alltihop? Haha


Men som sagt vi käkade i alla fall tacos och tittade på tv. Vi lottade också ut vilka som skulle sova med varann i hytterna. Vi hade värsta örådet. Resultatet blev att jag fick sova med bröderna Bäckmark och Boman med Dregel - Erik och Äckel Kråkan. Boman blev väl inte helt överförtjust när han insåg vilka han skulle sova med i en ner spydd, sperma täckt, hytt på 2 Kvm, någonstans ute på stora blå.


Men....eeeee de blir kanon va? - Ja de får vi väl se!


I morgon ska jag klippa mig de är ju nämligen på tiden. Jag hade funderingar på att raka av mig allt men jag tror jag lämnar ansvaret i händerna på den söta frisören.


Jag är ju egentligen ledig i morgon men jag är ju en sån fruktansvärt ansvarsfull kille så jag svänger förbi maxi ändå. Hade tänkt att hinna med o träna också och kanske laga något gott och käka men mina matlagningsegenskaper är ju ganska så begränsade så jag tror de blir en macka.


Jag funderar verkligen på att öva upp mina matlagningsegenskaper (ganska långt ord) de är ju inte så charmigt med en kille som knappt vet åt vilket håll stekpannan ska vara åt.

Gud va jag skriver, men jag har ju helt plösligt blivit en kvälls människa och är inte ett dugg trött.


Men de är ju inte lika roligt att vara uppe länge på kvällen som när man va liten kid.


Nu är det dags för mig att sluta skriva och försöka ta mig till sängen för att åtminstone skrapa ihop några timmars sömn.....:zZzzZZzzzzZzZzz


Mvh Zlatan

    


Kommentarer
Postat av: Zandra

ne och du var ju så jävla elak när du var en liten kid...du fick vara uppe längre än jag och så sprang du ute på gatan och retades...

2009-02-04 @ 11:41:41
Postat av: Alexandersson

Skulle göra allt för och få den där frillan!

2009-02-04 @ 16:30:50
URL: http://top-notch.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0